پاستوره: هرگز نديده ام که کيفيت مسي افت کند

 

"خاوير پاستوره"، هافبک خلاق پاريس سنت ژرمن، در آستانه بازي اين تيم مقابل بارسلونا به تمجيد از ليونل مسي پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، "خاویر پاستوره"، بازیکن آرژانتینی تیم پاریس سنت ژرمن، شروعی خوب در این فصل داشته و به یکی از مهره های کلیدی لوران بلان تبدیل شده است. او که فصل گذشته اغلب به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود، حالا بازگشتی موفق به روزهای اوجش داشته است.

فردا پاریس سنت ژرمن باید به مصاف بارسلونا در لیگ قهرمانان برود و پاستوره می خواهد انتقام دو سال پیش را از بارسلونا بگیرد. در فصل 2012-2013 بود که بارسا در یک چهارم نهایی به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، موفق به حذف پاریس سنت ژرمن شد. در آن سال، پاستوره در نوکمپ موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شده بود.

او در آستانه بازی مقابل بارسلونا در مصاحبه با اکیپ گفت:" بازی حساس و جالبی خواهد شد. بارسا به نسبت فصل گذشته هجومی تر بازی می کند اما ما هم برای این بازی آماده هستیم. پاریس سنت ژرمن هم به مانند بارسا دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد . ما می خواهیم میانه زمین را از آن خود کنیم و به همین دلیل جدال فردا یک جنگ تمام عیار خواهد بود. بارسلونا بر خلاف فصل گذشته تیمی متکی بر ضد حملات نیست و این کار ما را سخت می کند" 

پاستوره در مورد لیونل مسی نیز چنین گفت:" لئو هیچگاه افت نمی کند. ندیده ام که او هیچوقت از ریتم خوب خود فاصله بگیرد. هر فصل به مانند فصول گذشته گلزنی می کند و پاس گل می دهد. او امسال هم با درخشش ثابت کرده است که چه کسی بهترین بازیکن دنیاست"

هافبک خلاق آرژانتینی پی اس جی در مورد زلاتان نیز افزود:" چند مسابقه است که او را در اختیار نداریم. هنوز مشخص نیست که به بازی فردا می رسد یا خیر. در هر صورت به بازی بدون او خودمان را وفق داده ایم اما روشن است که اگر فردا او را در اختیار داشته باشیم، شانس پیروزی ما افزایش خواهد یافت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 | 11:44 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.